Monday, January 31, 2011

TAHREEK DAWAT E TOHEED PAKISTAN


Dawat Toheed January 31 at 2:03pm Reply • Report
Tahreek dawat e toheed ki tayar karda cd jis me Toheed k mukhtalif pahlo,o par guftagoo ki gae hay . or sath me darbaro or mizaraat k mukhtalif clips liye gaye hain jin me dikhaya gya hay k log kis tarah ghair ullah ki ibadat kartay hain or sath me un ka quran o hadees sy rad kiya gya hay



Read more ...

Sunday, January 30, 2011

50 Minute -- 28thJan(Ibtisam Elahi Zaheer,Raghib Naeemi,Asadullah Faroqi,Abas Kameli


Read more ...

Tahfuz e Namoos e Risalat Realy Speech Ibtisam Elahi Zaheer


Read more ...

Thursday, January 27, 2011

Virtues of Friday


Friday has many distinguishing features and virtues that Allaah has bestowed upon this day and not others.

It was narrated that Abu Hurayrah and Hudhayfah (may Allaah be pleased with them) said: The Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “Allaah led those who came before us away from Friday. The Jews had Saturday, and the Christians had Sunday. Then Allaah brought us and Allaah guided us to Friday. So there is Friday, Saturday and Sunday, and thus they will follow us on the Day of Resurrection. We are the last of the people of this world but we will be the first on the Day of Resurrection, and we will be dealt with before all others.”

Narrated by Muslim, 856



“Let people stop neglecting Jumu’ah, or Allaah will place a seal on their hearts, then they will be among those who are neglectful.”

Narrated by Muslim, 865.


It was narrated from Abu’l-Ja’d al-Damari – who was a companion of the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) – that the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “Whoever neglects three Jumu’ahs, Allaah will place a seal on his heart.”

Narrated by Abu Dawood, 1052; classed as saheeh by al-Albaani in Saheeh Abi Dawood, 928


Making a lot of du’aa’.

It was narrated from Abu Hurayrah (may Allaah be pleased with him) that the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) mentioned Friday and said: “On this day there is a time when no Muslim stands and prays, asking Allaah for something, but Allaah will grant him it” – and he gestured with his hands to indicate how short that time is.

Sending a lot of blessings upon the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him).

It was narrated from Aws ibn Aws that the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “The best of your days is Friday. On that day Adam (peace be upon him) was created; on that day he died; on that day the Trumpet will be blown; and on that day all of creation will swoon. So send a great deal of blessings upon me, for your blessings will be shown to me.” They said, “O Messenger of Allaah, how will our blessings upon you be shown to you when you have turned to dust?” He said, “Allaah has forbidden the earth to consume the bodies of the Prophets, peace be upon them.”

Narrated by Abu Dawood, 1047; classed as saheeh by Ibn al-Qayyim in his comments on Sunan Abi Dawood, 4/273; classed as saheeh by al-Albaani in Saheeh Abi Dawood, 925.


These are some of the virtues of Friday. We ask Allaah to help us to please Him.

And Allaah knows best.
Read more ...

Wednesday, January 26, 2011

افضل الذکر لا الہ الااﷲ



اﷲ کے دین کی حقیقت معلوم ہونا انسان کے لیے دنیا میں سب سے بڑی نعمت ہوسکتی ہے !

یہ ’دین‘ کیا ہے جس کی حقیقت معلوم ہونا دنیا کی سب سے بڑی نعمت ہے؟ وہ سب جذبات جو بندگی اور پرستش کے الفاظ سن کر آپ کے تخیل میں سما سکیں وہ سب احساسات جو کسی بڑی طاقتور ہستی کا شدید خوف آنے سے دل پر کبھی گزر جا ئیں ایسی وارفتگی جو کسی کی چاہت اور محبت میں سب کچھ بھلا دے۔ ایسی عاجزی اور حاجتمندی جو انسان کو اپنی سکت سے بے خبر کردے ۔ وہ کیفیت جو وفا اور رضا جوئی کی انتہا ہو او ر دل میں آپ سے آپ موجزن ہو ۔ ایسا کردار جس میں اطاعت اور فرما نبرداری مجسم ہو کر انسان کی شکل دھارلے۔۔۔ ’دین‘ حقیقت میں خشیت اور محبت کا ایک ایسا ہی بے اختیار جذبہ ہے ۔ بندگی کا ایک لطیف احساس ہے اور کردار کی ٹھوس حقیقت!

اتنی وسعت اور گہرائی تو ابھی لفظ ’دین‘ کی ہے! مگر جب یہ ’دین‘ اﷲ وحد ہ لاشریک کے لیے ہو جائے پھر تو اس کی وسعت کی کوئی انتہا نہیں رہتی۔ اس کیفیت کی تعبیر کے لیے تب انسان کے پاس تکبیر اور تسبیح کے سوا کچھ باقی نہیں رہتا ! جنتا بڑا معبود ہوگا اتنا ہی بڑا اس کا تعارف ہوگا ! اب اﷲ سے بڑا کون ہے؟ زمین میں یاآسمانوں میں ؟ وہ تمام جہانوں کا رب ہے جو کچھ نظر آتا ہے جو بڑی سے بڑی چیز ذہن کو متاثراور مرغوب کرسکتی ہے ، اسکی ہے۔ جس ہولناک سے ہولناک مخلوق کا دل پر خوف اور لرزہ طاری ہوسکتا ہے اسکی ہے اور اس کے عذاب سے پناہ مانگتی ہے جو حسین سے حسین چیز کہیں پائی جاسکتی ہے اور لذت و لطف کی انتہا کہلاسکتی ہے اس کی قدرت کا کمال ہے پھر اس کی قدرت میں صر ف یہی نہیں اس سے بڑھ کر اور بہت کچھ ہے۔۔۔ اتنا کچھ کہ جو نظر آتا ہے عقل میں سماتا ہے وہ اس کے سامنے کچھ نہیں جو نظر سے اوجھل ہے اور عقل پر بھاری ہے۔ اس کی عظمت کے آگے تو بس سجدہ ہوسکتا ہے صرف ماتھا دھرا جاسکتا ہے تخیل اور عقل کو اس کا احاطہ کرنے کے لیے نہیں اس کو سجد ہ کرنے کے لیے وجود ملتا ہے! انسان اسکی کبریائی کو صرف اپنی عاجزی کا واسطہ دے سکتا ہے۔ ایک انسان ہی کیا زمین و آسمان کی ہر مخلوق اس کے لطف و رحمت کو اپنی ذات اور لاچار ی ہی کا واسطہ دیتی ہے۔

اتنے بڑے معبود کی پہچان بھی کتنی بڑی ہوگی! اس کی صفات کا احاطہ کر بھی کون سکتا ہے! اور اس کی عظمت کا اعتراف تو ہو بھی کیونکر سکتا ہے ! لوگ تو اپنے چھوٹے چھوٹے اور حقیر معبودوں کی تعظیم سے سیر نہیں ہوتے وطن کے گیت گاتے نہیں تھکتے ۔ قوم کی ترقی کا ورد نہیں چھوڑتے ۔ ملک کے استحکام پر جان دے دیتے ہیں ۔ آزادی پر تو قومیں اپنی نسلیں وار دیتی ہیں ۔ انسانی حقوق کی راہ میں قربانیاں ایک انسان کو امر کرجاتی ہیں۔ اور لوگ اس کے فنا ہوجانے کے بعد اس کے مجسمے تک پوجتے ہیں لوگ جمہوریت کی بحالی کے لیے’ شہید ‘ہوتے ہیں۔ کرکٹ میچ ہارنے یا جیتنے پر لوگوں کو دل کے دورے پڑ جاتے ہیں ۔ سیاسی اور فلمی ستاروں کی موت پر غشیاں پڑنے لگتی ہیں۔ قبیلے ، برادری اور ملک کی جنگ میں مائیں اپنے سپو ت پیش کردینا ہر دور میں باعث شرف سمجھ لیتی رہی ہیں ۔ قوم کے محسنوں کو زندہ و پائندہ باد کے نعروں سے صبح شام عقیدت کا خراج پیش کیا جاتاہے۔ وطن کے پرچم کو ’ایڑی چوٹی‘ کے پورے زرو سے سیلوٹ ہوتا ہے اور قومی تفاخر کے مواقع پراس کی مورتی[مورتی صرف جاندار کی حرام نہیں اﷲ کے سوا جس چیز کی تعظیم ہو اسکی مورتی حرام ہے مثلا صلیب جاندار نہیں ،کمیونسٹوں کا ہتھوڑا اور درانتی جاندار نہیں مگر شرک ہے] دل کے پاس سینے پر سجائی جاتی ہے۔ پتھر اور لکڑی جیسی حقیر چیزیں بھی اگر قومی یادگاروں میں استعمال ہو جائیں تو انکے تقدس کا یہ حال ہوتا ہے کہ ایسے پتھر او رلکڑی کے لیے توڑنے یا گرانے کے لفظ تک حرام ہوجاتے ہیں کسی بھی قوم کے ہیرو یا ملک کے بانی کی توہین ہو جائے یا اسکے بت کی بے حرمتی اس پرجلوس نکل سکتے ہیں اس کے لیے معمولی نازیبا الفاظ کے استعمال پر قیامت برپا ہوسکتی ہے ۔ اگرچہ رب العالمین کے ساتھ صبح و شام وہاں کیسا بھی کفر اور بغاوت ہوتی رہے۔ ایک ہاتھ پیر ہلانے سے عاجز بزرگ کی پس مرگ زیارت کے لیے ہزاروں میل کا سفر پیادہ پا کرکے عقیدت کا ’ادنی ‘ سا اظہار کیا جاتا ہے ایک مردے کی قبر کی توسیع کےلئے یہاں آدھا شہر اٹھادیا جاتا ہے ایک مٹی میں ملے معبود کی خوشی کی خاطر ہزاروں زندوں کا نقصان خوشی خوشی جھیلنا سعاد ت سمجھی جاتی ہے
Read more ...

لا اِلٰہ اِلا اﷲ کی دعوت




قُلْ هَـذِهِ سَبِيلِي أَدْعُو إِلَى اللّهِ عَلَى بَصِيرَةٍ أَنَاْ وَمَنِ اتَّبَعَنِي وَسُبْحَانَ اللّهِ وَمَا أَنَاْ مِنَ الْمُشْرِكِينَ(یوسف: ١٠٨)

”کہو میرا راستہ یہی ہے: میں اللہ کی طرف بلاتا ہوں، پوری بصیرت کے ساتھ، اور میرے پیروکار بھی۔ اور اللہ پاک ہے۔ اور شرک کرنے والوں سے میرا کوئی واسطہ نہیں“۔

عبداللہ بن عباس روایت کرتے ہیں: رسول اللہ نے جب معاذ بن جبل کو اپنا نمائندہ بنا کر یمن روانہ کیا تو ان سے فرمایا:

”تم ایک اہل کتاب قوم کے ہاں جا رہے ہوں۔ اس لئے سب سے پہلی بات جس کی تم ان کو دعوت دو یہ ہونی چاہئے کہ لا الہ الا اﷲ کی شہادت دی جائے“۔

ایک روایت کے الفاظ یہ ہیں:

”سو وہ سب سے پہلی بات جس کی تم اُن کو دعوت دو، یہ ہو کہ وہ اللہ کی توحید پر ائیں“۔

”پھر جب وہ تمہاری یہ بات تسلیم کرلیں تو ان کو خبر کرو کہ اللہ نے اُن پر دن اور رات میں پانچ نمازیں فرض کر رکھی ہیں۔ پھر اگر وہ تمہاری اس بات پر عمل پیرا ہوں تو ان کو خبر کرو کہ اللہ نے اُن پر مال ودولت کی پاکیزگی فرض کر رکھی ہے جو ان کے مالداروں سے لے کر اُن کے ناداروں کو لوٹا دی جائے گی۔ پھر جب وہ تمہاری اِس بات پر عمل پیرا ہوں تو زکوت وصول کرتے ہوئے ان کے قیمتی اور نفیس مال کو ہاتھ نہ لگانا۔ اور ہاں مظلوم کی بددُعا سے ڈرتے رہو، کہ مظلوم کی آہ اور خدا تعالیٰ کے مابین کوئی حجاب نہیں“۔ (بروایت صحیحین)

صحیحین ہی میں سہل بن سعد سے روایت ہے کہ رسول اللہ نے غزوہ خیبر کے موقعہ پر فرمایا:

”کل میں یہ جھنڈا ایک ایسے شخص کو دوں گا جو اللہ اور اس کے رسول کو عزیز رکھتا ہے اور اللہ اور اس کا رسول اس کو عزیز رکھتا ہے۔ اللہ اسی کے ہاتھ پر فتح دے گا“۔

تب لوگوں نے ساری رات یہ سوچ سوچ کر گزار دی کہ وہ کون خوش نصیب ہے جسے یہ جھنڈا ملے گا۔ صبح ہوتے ہی لوگ رسول اللہ کے پاس جمع ہو گئے۔ ہر شخص کی خواہش کہ جھنڈا اُسے ملے۔ تب آپ نے فرمایا۔ ”علی بن ابی طالب کہاں ہے؟“ عرض کی گئی: ”اُن کی آنکھ آئی ہوئی ہے“۔ تب حضرت علی کو بلا بھیجا گیا۔ علی آئے۔ آپ نے اپنا لعاب مبارک اُن کی آنکھوں پر لگایا اور ان کیلئے دعا فرمائی۔ یکدم تکلیف جاتی رہی جیسے کبھی تھی ہی نہیں۔ تب آپ نے اُن کو علم دیا اور فرمایا:

”آرام سے جائو۔ جب تم میدان میں پہنچ لو تو پہلے اُن کو اِسلام کی دعوت دو اور اُن کو سمجھائو کہ اللہ کا اُن پر کیا کیا حق ہے۔ بخدا تمہارے ہاتھ پر اللہ اگر ایک شخص کو بھی ہدایت دے دیتا ہے تو تمہارے لئے وہ بیش قیمت سرخ اُونٹوں (کی غنیمت ہاتھ لگنے) سے بہتر ہے۔

اب اِس سے جو مسائل ثابت ہوئے وہ یہ ہیں:

پہلا مسئلہ: اللہ کی طرف دعوت دینا ہر اس آدمی کیلئے راہ عمل ہے جو رسول اللہ کا پیروکار بنتا ہے۔

دوسرا مسئلہ: اخلاص کی اہمیت واضح ہوتی ہے یعنی دعوت واقعتاً اللہ کی طرف ہو۔ کیونکہ بہت سے لوگ جب حق کی دعوت دیتے ہیں تب بھی وہ ’اپنی‘ طرف بلا رہے ہوتے ہیں۔

تیسرا مسئلہ: بصیرت فرائض دین میں شامل ہے۔

چوتھا مسئلہ: توحید کی خوبصورتی یہ ہے کہ خدا پر حرف نہ آنے دیا جائے اور آدمی اس کو ہر عیب سے منزہ اور مبرا جانے۔

پانچواں مسئلہ: شرک کی گندگی یہ ہے کہ اس سے خدا کی ذات پر حرف آتا ہے۔

چھٹا مسئلہ: جو کہ سب مسائل میں اہم ترین ہے.... کہ مسلمان چاہے خود شرک نہ کرتا ہو، پھر بھی مشرکوں سے دور رہے، تاکہ اِن میں سے نہ ہو جائے۔

ساتواں مسئلہ: یہ کہ توحید سب سے پہلا فرض ہے۔

آٹھواں مسئلہ: یہ کہ دین کی ابتدا ہر دوسری چیز سے پہلے، حتی کہ نماز سے بھی پہلے، توحید سے کی جائے۔

نواں مسئلہ: یہ کہ اللہ کو ایک جاننے کا مطلب لا الہ الا اﷲ کی شہادت دینا ہے۔

دسواں مسئلہ: یہ کہ انسان اہل کتاب ہوتے ہوئے بھی لا الہ الا اﷲ کے مطلب سے بے خبر رہ سکتا ہے۔ یا اگر مطلب سے باخبر ہو بھی تو ہو سکتا ہے کہ اس کے تقاضوں پر نہ چلتا ہو۔

گیارہواں مسئلہ: اس بات کی اہمیت واضح ہوتی ہے کہ دین کی تعلیم میں تدریج ضروری ہے۔

بارہواں مسئلہ: یہ کہ دین کا کام اس طرح ہو کہ پہلے سب سے اہم کام پھر اس سے کم اہم اور پھر اس سے کم اہم۔

تیرہواں مسئلہ: زکوت کا مصرف واضح ہوتا ہے۔

چودھواں مسئلہ: یہ کہ عالم کو چاہئے کہ مخاطب کے ذہن سے شبہات کو ازخود دور کردے۔

پندرہواں مسئلہ: یہ کہ زکوت کی وصولی کے دوران کسی کے قیمتی اور نفیس مال پر ہاتھ نہ ڈالا جائے۔

سولہواں مسئلہ: آدمی مظلوم کی بددُعا لینے سے بچے۔

سترھواں مسئلہ: یہ کہ مظلوم کی آہ خدا تک پہنچ کر رہتی ہے۔

اٹھارہواں مسئلہ: توحید کے دلائل میں سے ایک دلیل رسول اللہ پر، جو کہ سید المرسلین اور سادات اولیاءہیں، تکلیفوں، مشقتوں اور بھوک پیاس ایسی آزمائشوں کا آنا ہے۔

انیسواں مسئلہ: آپ کا یہ فرمانا کہ: ”کل میں یہ جھنڈا ایک ایسے شخص کو دوں گا....“ رسول اللہ کی غیب کی پیشین گوئی پر مبنی ایک معجزہ ہے۔

بیسواں مسئلہ: آپ کا علی کی آنکھوں میں لعاب مبارک لگانا.... اور علی کی تکلیف جاتی رہنا.... آپ کا ایک معجزہ ہے۔

اکیسواں مسئلہ: یہیں سے علی کی فضیلت بھی ثابت ہوتی ہے۔

بائیسواں مسئلہ: صحابہ کرام کا یہ سوچ سوچ کر رات پار کر دینا کہ اللہ اور رسول سے محبت کی شہادت پانے والا کون خوش نصیب ہے، حتی کہ صحابہ کا، اسی مگن میں، فتح کی بشارت تک بھول جانا!

تیئسواں مسئلہ: تقدیر پر ایمان۔ چنانچہ ایک خوش نصیبی ایسے شخص کو ملتی ہے جو اس کیلئے بھاگ دوڑ نہیں کرتا اور اسے پانے سے وہ رہ جاتے ہیں جو اس کیلئے دوڑ دھوپ میں لگے ہیں!

چوبیسواں مسئلہ: آپ کا عالی ادب ہونا اور (حالت جنگ میں) حضرت علی کو فرمانا کہ: ”آرام سے جاؤ“۔

پچیسواں مسئلہ: اللہ کی طرف بلانا اور اِسلام کی طرف دعوت دینا قتال سے پہلے ہے۔

چھبیسواں مسئلہ: دعوت اِن لوگوں کے بھی حق میں مشروع ومطلوب ہے جن کو اس سے پہلے دعوت دی جا چکی ہو اور ان سے قتال تک شروع ہو چکا ہو۔

ستائیسواں مسئلہ: دعوت میں حکمت کا ضروری ہونا۔ آپ (علی کو) فرماتے ہیں: ”ان کو سمجھاؤ کہ اللہ کا اُن پر کیا کیا حق ہے“۔

اٹھائیسواں مسئلہ: اِسلام میں اللہ کا حق جاننا ہر دوسرے علم پر مقدم ہے۔

انیتسواں مسئلہ: جس آدمی کے ہاتھ پر ایک شخص بھی ہدایت پا جائے، اس کیلئے کیا کچھ ثواب ہے۔

تیسواں مسئلہ: یہ کہ فتوی دینے والا فتوی دیتے وقت اور معاملے کی سنگینی کے پیش نظر قسم اُٹھا سکتا ہے۔



(کتاب التوحید، باب چہارم
Read more ...

Sunday, January 23, 2011

Nawaz Sharif Listening Speech of Allama Ibtisam Elahi Zaheer In National Conference


Read more ...

Monday, January 17, 2011

ibtisam Ilahi Zaheer's Khutba Juma


Read more ...

Sunday, January 16, 2011

ماه صفر اور بد شگونی


ماه صفر اور بد شگونی
ویڈیو مادہ کا بیان
    عنوان: ماه صفر اور بد شگونی
    زبان: اردو
    اضافہ کی تاریخ: Jan 15,2011
    نظر ثانی کرنے والا : شفیق الرحمن ضیاء اللہ مدنی
    مختصر بیان: زیر نظر ویڈیو میں صفر کے مہینہ سے نحوست وبد شگونی لینے سے منع کیا گیا ہے اور صرف اللہ قادر مطلق پر مکمل اعتماد وبھروسہ رکھنے کو ضروری ٹھرایا گیا ہے.
    پہنچنے کا رابط : http://www.islamhouse.com/p/332151

متعلقات

by islamhouse.com
Read more ...

ماہ صفر اور موجودہ مسلمان


ماہ صفر اور موجودہ مسلمان
ویڈیو مادہ کا بیان
    عنوان: ماہ صفر اور موجودہ مسلمان
    زبان: اردو
    اضافہ کی تاریخ: Jan 15,2011
    نظر ثانی کرنے والا : شفیق الرحمن ضیاء اللہ مدنی
    آئٹم کے ساتھ منسلک : 1
    مختصر بیان: اسلام ایک صاف ستھرا دین ہے جسمیں ہر قسم کی توہمات اور بدشگونی وبدفالی کی شدید مذمت کی گئی ہے, اسی طرح کسی دن یا مہینہ کو منحوس سمجھنے سے روکا کیا گیا ہے لیکن أفسوس ! اپنے آپ کو اہل سنت وجماعت کا دعوى کرنے والا مسلمان اس بیجا نحوست وبدفالی کا شکا ر ہے جسکی زندہ مثال ماہ صفرکو منحوس سمجھنا ہے. ویڈیو مذکورمیں شیخ عبد المجید مدنی حفظہ اللہ نے اسی نحوست سے متعلق نہایت ہی عمدہ گفتگو فرمائی ہے ضرور دیکھیں.
    پہنچنے کا رابط : http://www.islamhouse.com/p/332143

آئٹم کے ساتھ منسلک ( 1 )
1.
ماہ صفر اور موجودہ مسلمان.flvماہ صفر اور موجودہ مسلمان
110 MB
مواد کو ڈاون لوڈ کریں: ماہ صفر اور موجودہ مسلمان.flv
متعلقات

by islamhouse.com
Read more ...

Thursday, January 13, 2011

Short Lecture: Darhi/Beared By Makki Sahab (Haram Sharif - Kaba)


Read more ...

Fazail-e-Sahaba Confrence 30/12/2010 Engeneer Ibtisam Elahi Zaheer Topic-Azamt e Sahaba Part(1/2)



Read more ...

Tuesday, January 11, 2011

Who are the mahrams in front of whom a woman can uncover?


It is permissible for a woman to take off her hijaab in front of her mahrams.

A woman’s mahram is a person whom she is never permitted to marry because of their close blood relationship (such as her father, grandfather, great-grandfather, etc., and her son, grandson, great-grandson, etc., her paternal and maternal uncles, her brother, brother’s son and sister’s son), or because because of radaa’ah or breastfeeding (such as the brother and husband of the woman who breastfed her), or because they are related by marriage (such as the mother’s husband, the husband’s father, grandfather, etc., and the husband’s son, grandson, etc.). More details on this subject are given below:

Mahrams by ties of blood

These are the ones mentioned in Soorat al-Noor, where Allaah says (interpretation of the meaning):

“… and not to reveal their adornment except to their husbands, or their fathers, or their husband’s fathers, or their sons, or their husband’s sons, or their brothers or their brother’s sons, or their sister’s sons…” [al-Noor 24:31].

The mufassireen said: the woman’s male mahrams by ties of blood, as stated clearly in this aayah or inferred by it are as follows:

1- the woman’s forefathers, no matter how far back the line of ascent goes through her father and her mother, such as her father’s forefathers and her mother’s forefathers. As for her husband’s forefathers, they are her mahrams by marriage, as we shall see below.

2- her sons, which includes her children’s children, no matter how the line of descent goes and whether they are descended from males or females, such as her sons’ sons and her daughters’ sons. As for her “husband’s sons” mentioned in the aayah, these are the husband’s sons from other wives, and these are her mahrams by marriage, not by blood, as we shall see below.

3- her brothers, whether they are her brothers through both the mother and father, or through the father only or the mother only.

4- the children of her siblings, whether they are descended through the males or females, such as the sons of her sister’s daughters.

5- paternal uncles and maternal uncles. They are mahrams by blood even though they are not mentioned in the aayah, because they are like parents and are regarded by people as having the same status as parents, and a paternal uncle may be called a father. Allaah says (interpretation of the meaning):

“Or were you witnesses when death approached Ya‘qoob (Jacob)? When he said unto his sons, “What will you worship after me?” They said, “We shall worship your Ilaah (God — Allaah) the Ilaah (God) of your fathers, Ibraaheem (Abraham), Ismaa’eel (Ishmael), Ishaaq (Isaac)…” [al-Baqarah 2:133]. Ismaa’eel was the paternal uncle of the sons of Ya’qoob.

(Tafseer al-Raazi, 23/206; Tafseer al-Qurtubi, 12/232, 233; Tafseer al-Aaloosi, 18/143; Fath al-Bayaan fi Maqaasid al-Qur’aan by Siddeeq Hasan Khaan, 6/352)

Mahrams by radaa’ah (breastfeeding)

A woman may have mahrams through radaa’ah. It says in Tafseer al-Aloosi:

“The relationship of mahram which permits a woman to show her adornments may be through radaa’ah as well as through blood ties, so it is permissible for a woman to show her adornments to those who are her fathers or sons through radaa’ah.” (Tafseer al-Aaloosi. 18/143) The relationship of mahram by radaa’ah is like the relationship of mahram by blood – it means that marriage is forever forbidden by virtue of that relationship of mahram. This was the view stated by Imaam al-Jassaas when he commented on this aayah. He said (may Allaah have mercy on him): “When Allaah mentioned the fathers and that their marriage to these women is forbidden forever, this indicates that the same prohibition applies in other relationships of mahram, such as the mother of the woman and those who are mahrams by radaa’ah, etc.” (Ahkaam al-Qur’aan by al-Jassaas, 3/317).

The same things are made haraam by radaa’ah as by ties of blood.

It also says in the Sunnah: “The same things are made haraam by radaa’ah as by ties of blood.” This means that the people who are mahram to a woman because of blood ties are also mahram because of radaa’ah. It was reported in Saheeh Muslim that ‘Aa’ishah Umm al-Mu’mineen (may Allaah be pleased with her) said that Aflah the brother of Abu Qu’ays came and asked permission to see her. He was her uncle through radaa’ah. This was after hijaab had been revealed, so she refused to give him permission. When the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) came, she told him about what she had done and he told her to give him permission. (Saheeh al-Bukhaari bi Sharh al-‘Asqallaani, 9/150). This hadeeth was also narrated by Imaam Muslim, where the wording is: from ‘Urwah from ‘Aa’ishah, who told him that her uncle by radaa’ah, who was called Aflah, asked permission to see her and she did not let him. She told the Messenger (peace and blessings of Allaah be upon him) and he said to her, “Do not observe hijaab in front of him, because the same relationships of mahram are created by radaa’ah as by blood ties.” (Saheeh Muslim bi Sharh al-Nawawi, 10/22)

A woman’s mahrams through radaa’ah are the same as her mahrams through blood ties

In accordance with the Qur’aan and Sunnah, the fuqahaa’ have stated that a woman’s mahrams through radaa’ah are the same as her mahrams through blood ties. It is permissible for her to display her adornments before her mahrams by radaa’ah just as it is permissible for her to display her adornments before her mahrams by blood ties. It is permissible for her mahrams by radaa’ah to see whatever of her body it is permissible for her mahrams by blood ties to see.

Mahrams by marriage

A woman’s mahrams by marriage are those whom it is forever forbidden to marry, such as the father’s wife, the son’s wife or the wife’s mother. (Sharh al-Muntahaa, 3/7).

The mahram by marriage of the father’s wife is his son from another wife, for the wife of the son it is his father, and for the mother of the wife it is the husband. Allaah says in Soorat al-Noor (interpretation of the meaning):

“… and not to reveal their adornment except to their husbands, or their fathers, or their husband’s fathers, or their sons, or their husband’s sons…” [al-Noor 24:31]. Their husband’s fathers and their husband’s sons are mahrams of the woman by marriage. Allaah mentioned them along with their (the women’s own) fathers and sons, and made them all the same in the sense that women may display their adornments in front of them. (Al-Mughni, 6/555)
Read more ...

Position of Jesus (Peace Be Upon Him) in Islam


(i)Islam is the only non-Christian faith, which makes it an article of faith to believe in Jesus Peace Be Upon Him). No Muslim is a Muslim if he does not believe in Jesus Peace Be Upon Him).

(ii) We believe that he was one of the mightiest Messengers of Allah (swt).

(iii) We believe that he was born miraculously, without any male intervention, which many modern day Christians do not believe.

(iv) We believe he was the Messiah translated Christ Peace Be Upon Him).

(v) We believe that he gave life to the dead with God’s permission.

(iv) We believe that he healed those born blind, and the lepers with God’s permission.
Read more ...

Description of the Prophet’s prayer - Facing the direction of the Ka’bah


1- When you stand up to pray, face the direction of the Ka’bah wherever you are, in both fard (obligatory) and naafil (supererogatory) prayers. This is one of the pillars of prayer, without which prayer is not valid.

2- The obligation of facing the direction of prayer does not apply to one who is engaged in warfare, when he prays the fear prayer (salaat al-khawf) or is engaged in heavy fighting. It also does not apply to those who are unable to do it, such as one who is sick, or one who is traveling on a ship, in a car or on a plane, if they fear that the time of the prayer will elapse (before they reach a place where they can find the correct direction). And it does not apply to one who is praying a naafil prayer or witr prayer whilst riding on a riding-animal etc., but it is mustahabb for him to face the qiblah if he is able to do so when pronouncing the takbeer of ihraam (at the beginning of the prayer), then he may face whatever direction he is facing.

3- Everyone who can see the Ka’bah must face it; those who cannot see it must face its direction.

Ruling on not facing the Ka’bah in prayer by mistake:

4- If a person prays not facing the qiblah, because of clouds [preventing him from working out the direction from the position of the sun] or some other reason, after he did his best to work out the right direction, his prayer is valid and he does not have to repeat it.

5- If someone whom he trusts comes – whilst he is praying – and tells him of the right direction, then he must hasten to turn that way, and his prayer is valid.
Read more ...

The things that break wudoo’ are:


1 – Any discharge from the front or back passage (urine, stools, wind, etc.), except for wind emitted from a woman’s front passage – that does not break wudoo’. 

2 – Emission of urine or stools from anywhere other than the urethra or anus. 

3 – Losing one’s mind, which may mean losing it altogether by losing one’s mental faculties, which is insanity, or by losing it temporarily for a certain length of time for some reason such as sleep, unconsciousness, intoxication, etc. 

4 – Touching one’s penis, because of the hadeeth of Basrah bint Safwaan, who heard the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) say: “Whoever touches his penis, let him do wudoo’.” (narrated by Abu Dawood, al-Tahaarah, 154. al-Albaani said in Saheeh Sunan Abi Dawood, no. 166, it is saheeh). 

5 – Eating camel meat, because of the hadeeth of Jaabir ibn Samurah, who said that a man asked the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him), “Should we do wudoo’ after eating camel meat?” He said, “Yes.” (Narrated by Muslim, al-Hayd, 539). 

It should be noted that touching a woman’s body does not break one’s wudoo’, whether that is done with feelings of desire or otherwise, unless anything is emitted as a result of that touching. 

See al-Sharh al-Mumti’ by Ibn ‘Uthaymeen, vol. 1, p. 219-250 

Fataawa al-Lajnah al-Daa’imah, vol. 5, p. 264.
Read more ...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...